Duben 2017

Sobota 8.4.2017 odjezd

8. dubna 2017 v 16:45 | ZP
A je tu sobotní, pro někoho velmi časné, ráno a s ním přichází rozloučení. Dle ohlasů z holandské strany se pobyt vydařil, padla slova díků za to, jak se o ně vzorně postarali naše hostitelské rodiny. Doufáme, že i českým dětem se program líbil, uvítaly možnost strávit týden s kamarády z Holandska. Těšíme se za pár týdnů opět na shledanou.

Fotky a komentáře holandských studentů k pobytu na stránkách školy t´Hooghlandt ZDE

Pátek 7.4. Zoo,Ještěd

8. dubna 2017 v 16:29 | ZP
V pátek nás čekala procházka peklem, jelikož se na nás počasí skutečně vyřádilo. Nejprve jsme v neustálém dešti prošli zoologickou zahradu a pak jsme se vystřídali s druhou skupinou při výstupu na Ještěd. Autobus nás vyvezl na Ještědku, mezitím jsme se posilnili Delisou a svačinou z domova. Pod vrcholem bylo těsně nad nulou, sněžilo a nahoře silně foukalo. Cesta byla velice nepříjemná, což ovšem naše holandské kamarády neodradilo od sněhové bitky. V hotelu jsme se osušili a zahřáli při šálku čaje nebo čokolády. Místo Liberce jsme viděli mléčnou mlhu. Tak jsme vyluštili křížovku o zajímavostech z Ještědu a odjeli prokřehlí zpátky do města. Tam jsme se v půl 1 rozešli a poslední odpoledne strávili s holandskými hosty. Někdo vyrazil na nákupy, jiní na laser show, bowling, na pizzu. Někteří z nás měli to štěstí, že zavítali do Arény na zápas Bílých Tygrů. Večer už zbývalo jen zabalit na cestu zpět do Holandska.

Čtvrtek 6.4.2017 Harrachov

8. dubna 2017 v 15:51 | ZP
HARRACHOV

Čtvrteční výlet do Harrachova začal v místní sklárně, kde jsme zavítali do provozu a ohřáli se u pecí. Prošli jsme brusírnu a někteří si prohlédli muzeum. Měli jsme také možnost nakoupit suvenýry ze skla. Součástí objektu je i pivovar, v jeho restauraci jsme se posilnili - pochopitelně nealko nápoji a mnozí teplou polévkou - na cestu k Mumlavskému vodopádu. Předtím jsme si však ještě smlsli na kobližkách z liberecké pekárny.

Stezka lesem byla velmi rozbředlá, místy jsme se brodili ještě sněhem, ale stálo to za to. Nafotili jsme vodopád a rychle zpátky, přeci jen spousta dětí byla zaskočena chladným počasím, a tak přestože nám nezapršelo, příliš jsme na cestě neotáleli.

V Liberci nás odpoledne čekal prohlídkový okruh po známých místech. Vydařená selfie včetně toho s amerfoortským poklopem jsme předložili ve dvojicích jako úkol a měli pro dnešek splněno.

Pátek 7.4.2017

6. dubna 2017 v 23:05 | EB |  Projekty
Informace k pátku 7.4.2017

Mníšek:
  • Sraz v 7,50 hod u školy.
  • Autobusem na Ještěd.
  • V 11 hod prohlídka ZOO a ve 12,30 hod rozchod u ZOO.

Liberec:
  • Sraz 8,50 hod u ZOO.
  • Prohlídka ZOO (9-10,30 hod), pak autobusem na Ještěd.
  • Rozchod u liberecké radnice ve12,30 -13,00 hod.

Úterý 4.4. 2017 ZŠ, IQ, AQUA

6. dubna 2017 v 1:03 | ZP
PROJEKT, IQ LANDIA, AQUAPARK

Náš první den s holandskými kamarády jsme začali ve škole. Po přivítání ředitelem školy jsme absolvovali sportovně vědomostní projekt z biologie na téma Trávicí soustava, kde jsme plnili různé úkoly, např. zkoušeli pít vestoje na rukou, luštili křížovky, stavěli pyramidu z kostek cukru, probíhali překážkovou dráhou nebo poslepu poznávali lidské orgány. Zbytek dopoledne někteří strávili pletením pomlázek, jiní si zahráli florbal.

Před polednem jsme se najedli ve školní jídelně a následoval přesun do centra města. Odpolední program měl dvě části. Nejprve jsme zavítali do IQ Landie, pak jsme se vyřádili v Aquaparku Babylon.

Středa 5.4.2017

4. dubna 2017 v 21:20 | EB
Informace k výletu do Prahy

Odjezd holandských kamarádů od Dobiášky v 7,45 hod. Pak přejezd do Mníšku. V Mníšku vyzvednutí druhé skupiny v 8,00 hod.

Příjezd z Prahy je naplánovaný na 18,00 hod k Dobiášce. Pak autobus odvoze druhou skupinu do Mníšku.

Příjezd do Liberce

3. dubna 2017 v 17:06 | EB
Milí žáci,

příjezd do Mníšku v 17,30-17,40 hod a do Liberce 18,15 hod.